۳۰ خرداد ۱۳۸۸، ۱۷:۳۷

حسینی:

رهبر معظم انقلاب حجت را بر همگان تمام کرد

رهبر معظم انقلاب حجت را بر همگان تمام کرد

گرگان - خبرگزاری مهر: نماینده شهرستانهای مینودشت و کلاله در مجلس گفت: رهبری ضمن دفاع از چهره های انقلاب و کسانی که در جریان انتخابات مظلوم واقع شدند، حجت را بر همگان تمام کرد.

سید نجیب حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر در گرگان، بیانات رهبری در مراسم نماز جمعه تهران را فصل الخطابی برای همه گروهها و جریانهای سیاسی دانست و تاکید کرد: رهبر انقلاب حجت را بر همگان تمام کرده است.

وی اظهار داشت: سخنان ارزشمند رهبری در خطبه های نماز جمعه، موجب بازگشت دوباره یاران و چهره های موثر به انقلاب بوده که در دوران انتخابات مظلوم  و واقع شدند.

وی خاطرنشان کرد: رهبری به همگان اطمینان داد که مدافع خواسته ها به حق و قانونی است و از کسانی که می پندارند به نوعی حقشان ضایع شده، دفاع می کند.

به گفته حسینی در دوران رهبری 20 ساله مقام معظم رهبری سخنان روز گذشته معظم له از جمله مهمترین سخنان و تاکید است که همه گروهها و آحاد مختلف جامعه را به وحدت دعوت کرده است.

نماینده مردم مینودشت و کلاله در مجلس بیان داشت: به تاکید مقام معظم رهبری باید مشکلات از مجرای قانونی پیگیری شود و از حاشیه پردازی و اغتشاشات جلوگیری شود.

وی بیان داشت: گروهها و سیاسیون باید در صحبتها و مناظره ها حدود و مسائل شرعی را رعایت کنند و مشکلات را از طریق مبادی ذیربط حل و فصل کنند.

حسینی عنوان کرد: رهبری در سخنان روز گذشته از همه جهات به مردم و گروهها اطمینان داد که پیگیری حقوق حقه آنان است و گروهها باید وحدت را سرلوحه کار قرار دهند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بیانات رهبری پاسخی محکم و دندان شکن به ایادی غرب و شرق بوده که دنبال فتنه اندازی و توطئه در کشور هستند.

حسینی مشارکت 40 میلیونی آحاد مختلف مردم در انتخابات 22 خرداد را تجید میثاق با خط انقلاب، امام و رهبری دانست.

کد خبر 899395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha